Memento

!'literally 'remember

مست

دلم میخواد هوا رو بغل کنم. یهو بچپونمش تو یه کیسه و قایمش کنم تو کمدم. تو سرمای زمستون درش بیارم و بوش کنم و مستش بشم. 

دلم میخواد یه قطعه از الان رو ضبط کنم. با همین صدای پرستو ها. با همین نسیمی که تو اتاق جاریه. با همین آرامش.

دلم خیلی چیزا میخواد و امان از دل. 

۲ ۱
white feather
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۰۹
سرمای زمستون هم برای خودش دنیایی داره :)))

پاسخ :

نه نه مزخرف ترین دنیاهاس:)))
حالا خودمم وسط سرمای زمستون بدنیا اومدما:دی
white feather
۰۸ ارديبهشت ۰۱:۴۳
خیلی هم خوبه زمستون :///
روی حرف منم حرف نزنید (شوخی)
چرا از زمستون بدتون میاد؟

پاسخ :

سرده یخه مرده ست و خیلی چیزای دیگه:دی. مگه اینکه برفی مثه پارسال بیاد:-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
Him
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان